La comunicación asertiva de los docentes
Existen muchas técnicas asertivas que pueden ayudarnos en nuestra comunicación. Estas técnicas, como casi todas, requieren constancia ...
La interculturalidad como modelo de gestión de la diversidad cultural. Posibilidades y obstáculos
En aquest capítol s’exploren les aportacions recents sobre la conceptualització de la interculturalitat, i es proposa una reflexi&...
La música como experiencia integradora en educación especial
La necesidad del claustro de un centro de educación especial de profundizar en la experiencia musical para el tratamiento de las dificul...
Contenido del producto 288884
D’amistat i amiguisme
Una alumne de sisè tot rellegint les qüestions anotades a la pissarra manifesta que l’aspecte que més li interessa és ...
Transformem les reunions amb les famílies
A l’educació infantil i primària és possible transformar la reunió amb les mares i els pares en una experiènc...
Des del carrer Hurtado fins a Xanghai
Al número d’octubre de 2011, en aquesta mateixa secció, valoràvem la lectura dels diaris i de les revistes adreçades...
Quin lloc ocupen l´acció i l´expressió espontànies dels infants a l´escola?
El joc espontani és una necessitat dels nens i de les nenes que intentem promoure a l’escola El Martinet, situada a la població de...