Descripció de les activitats i material per a l’alumnat: Veure cinema, fer cinema, pensar en el ...
¿Què és el que aconsegueix que vint-i-cinc nens i nenes siguin capaços d’oblidar-se d’on són i que s&rs...
Albert Grau, pallasso. El riure no té fronteres
Després de fer aquesta entrevista, entenc millor que mai per què calen pallassos al món: «És una actitud vital, creu...
Com ensenyar l’ortografia?
Portar endavant els somnis
El lobo disfrazado de crisis
La situació en què es troben els mons social i educatiu en l'actualitat provoca converses, reunions, trobades, etc. que posen en evidè...
¿Es bueno introducir el inglés a edades tempranas?
Numerosos estudios nos dicen que una segunda lengua se construye a partir de una buena estructura de la lengua materna. Así pues, ¿es n...
Riesgo psicosocial y promoción de la resiliencia
Gran part de les famílies en situacions de risc poden arribar a solucionar les seves dificultats amb un suport adequat. Aquesta visió, c...
Revisitando las relaciones entre educación musical y soft skills