Dificultats de comportament: centrar-nos en els aspectes positius
Quan un alumne o una alumna ens crida l’atenció perquè mostra un comportament problemàtic, ens solem centrar en el que fa m...
Cal llegir? El segon llibre, també cal
A l'article, es parteix de l'evidència que, actualment, els nois i les noies, si bé tenen més accés que mai als mitjans de comunicaci...
Profundizamos en el arte. Mas allá de la animación lectora
Els mestres i les mestres han de ser una guia per a l'alumnat. La seva primera tasca consisteix a donar-los les ferramentes necessàries ...
Educación musical y competencias transversales
A pocos sorprenderá que comience este artículo recordando que, a pesar de que la música forma parte de los currículos de todas las et...
Tú la letra y yo la música
Un projecte d’escola i comunitat camperola altoandina del Perú
Al Perú, un país habitat per desenes de cultures indígenes, és important treballar des de l’escola l’enfocamen...
Los grupos de servicio en el instituto de Sils
“Això no és llegir, mestre!”
La lectura té múltiples aspectes. Apropiar-se de les estratègies que permeten interpretar un gràfic, aprendre les normes d...