La “bofetada feliz”: una nueva táctica de acoso escolar
Llibres: Aventures d'aprenentatge
LLIBRES Aventures d’aprenentatge: Construir escola amb projectes de treball ESTEVE, M. Barcelona. Eumo, 2019 Només cal una escola Podr...
Escriure per pensar, pensar per escriure
En el món d’imatges en què estem immersos, l’escriptura a l’escola esdevé més necessària que mai....
Demanar ajut: quan i com ho podem fer
Amb l’alumnat que presenta una conducta problemàtica, hi ha moments en què el mestre o la mestra pateix dificultats per distanciar...
El bosc com a inspiració. Un taller d’art contemporani a secundària
El present article descriu un taller d'art contemporani a l'institut Corbera durant l'Any Internacional dels Boscos. Lluny de l'art pour ...
Comentem: Les balenes desorientades.
Pensar y hacer o ¿hacer y pensar?
La asignatura de didáctica de la educación visual y plástica ha de configurarse con una doble articulación competencial: por una part...
CervetECO: reciclar no és moda, és educació en valors
CervetECO: reciclar no és moda, és educació en valors El medi ambient s’ha de conservar i des de les escoles podem fomentar aques...