La opción FP: ¿el camino más largo o el más interesante?
El camí de l’FP, del qual sovint s’afirma que és més llarg, pot ser també un recorregut més intere...
Ús del temps per part de la infància i l´adolescència
Els temps extraescolars d’infants i d’adolescents són objecte de reflexió i de controvèrsia social. El debat é...
Comportamientos tóxicos, comportamientos nutritivos
En aquest article, abordarem els comportaments tòxics, aquells que ens generen malestar i ens impedeixen sentir-nos a gust amb nosaltres ...
És hora de podar
Ares González Hueso Pare, formador i mestre a parts desiguals aresgonzalez.es L’arbre de l’educació infantil ha anat trontollant...
Alfabetización televisiva
A Luis M. del Carmen, maestros de maestros.
¿Es posible educar a los adolescentes?
Entre la diversidad de personas adultas perplejas que rodean a los adolescentes surgen cotidianamente posturas enfrentadas sobre su educa...
La imagen fija proyectada: una herramienta para la escuela del siglo XXI
Entendemos por imagen fija proyectada la que resulta de la digitalización de un libro o la que se ha captado de Internet para ser proyec...