Matemáticas a través de los cuentos
IntroducciónTal como se expone en el currículo de primaria, la lectura constituye un factor fundamental para el desarrollo de competenc...
¡Eh, árbol! ¿Ha llovido?
¿Cómo trabajamos el método científico en el aula?Para poder desarrollar el método científico en las aulas basta seguir un patrón b...
La realitat augmentada, dins i fora de l’aula
L’ús generalitzat de dispositius mòbils per part dels nostres adolescents; la facilitat per crear i «publicar al núvo...
EN LÍNI@: Programació i educació lenta
La negociación curricular en educación física, ¿utopía o realidad?
La experiencia que presentamos a continuación se ha realizado al comienzo del presente curso 2007-2008, en el Colegio Salesiano San Bern...
Una sessió de filosofia amb famílies.
Compartim amb vosaltres el repte de donar a conèixer la filosofia a les famílies de la classe de tercer del curs passat, ½els petits m...
Doce pautas para una etnografía educativa
Les pautes que es proposen en aquest capítol resumeixen una manera de veure l’etnografia aplicada a centres d’educació tant ...
Conèixer, descobrir i aprendre junts a través de la ciència
Una situació quotidiana com que un infant porti un bastó permet que la mestra generi una situació d'aprenentatge al voltant del centre...