Família, escola i altes capacitats
Les alumnes i els alumnes amb altes capacitats tenen necessitats educatives, emocionals i socials. Tot i que cadascun dels infants és un ...
L’enneagrama, una eina de coneixement per millorar la pràctica
La Carta de compromís educatiu. Aportarà qualitat a l’educació?
Hi ha una opinió general que expressa i que fomenta la necessitat i la importància de la participació dels pares i les mares en els ce...
Professorat, escola i alumnat amb síndrome de Gilles de la Tourette.
La síndrome de Gilles de la Tourette és un trastorn neurològic (tics nerviosos motors i vocals involuntaris) que pateix una part signi...
Opinió de Pilar Pérez
El foment de la lectura a l’escola
Un model de gestió dels serveis 0-3. Les Escoles Bressol municipals de Terrassa.
A Terrassa, l'escola bressol hi té una llarga trajectòria des dels primers moviments que es van realitzar als barris en la predemocràc...
Les imatges com a facilitadores de l’aprenentatge
Professors, estudiants i investigadors coincideixen a ressaltar la importància de les imatges en el procés educatiu, com a dispositius q...