Ús del temps per part de la infància i l´adolescència
Els temps extraescolars d’infants i d’adolescents són objecte de reflexió i de controvèrsia social. El debat é...
Comportamientos tóxicos, comportamientos nutritivos
En aquest article, abordarem els comportaments tòxics, aquells que ens generen malestar i ens impedeixen sentir-nos a gust amb nosaltres ...
Material complementari per al professorat: Welcome to the weird and wonderful world of Dalí
Aquesta proposta CLIL pretén acostar l’alumnat de cicle superior de primària a la figura i les obres més significatives de ...
Educación y políticas sociales
El nuevo Gobierno español nos sorprendió con un también nuevo Ministerio de Educación, Política Social y Deportes, pero sin competen...
Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
L’espai del joc, jugar i jugar sense fi
Ángeles Ruiz de Velasco Gálvez, Javier Abad Molina Jugar és, abans de res, una manifestació de la qualitat de vida de la infà...
3D Builder com a recurs per aprendre geometria a l´educació primària
La geometria pot ser un concepte abstracte a l’hora d’ensenyar i d’aprendre, atès que a la gran majoria dels docents ens manq...
Persones especials