L’educació com un acte d’amor
En aquest article d'opinió, Alejandro Dolz reflexiona sobre la necessitat que els professionals acompanyin la seva tasca&nb...
Covid-19, pobresa i infància
L’articulat de la Convenció de les Nacions Unides sobre els Drets de l’Infant estableix que tots els nens i les nenes tenen dret a es...
Jóvenes educa@ndo sociedad: de los lugares a las redes
En aquest capítol es descriuen pràctiques educatives situades en quatre llocs geogràfics diferents i set comunitats de joves educ...
Brossa i Martí i Pol, dos poetes per treballar la poesia a primària
En el present article es mostren les propostes educatives que ofereixen les fundacions Joan Brossa i Miquel Martí i Pol per treballar la ...
MILENA EN QÜESTIÓ
«No estoy de acuerdo con sus vidas»
«No estoy de acuerdo con sus vidas» Cuando se habla con el profesorado sobre los y las adolescentes, surgen las siguientes dudas: ¿es n...
Reflexions educatives: per què Finlàndia i què en podem aprendre?
Finlàndia té un sistema educatiu qualificat per PISA com dels més reeixits. Tot i no haver fet encara el canvi educatiu, hi ha pu...
Padres y fútbol: ¿apoyo o conflicto?