The spirit of ´45, defensa del model social europeu
The spirit of ’45 no és només un brillant documental històric; també constitueix una reflexió crítica ...
Reforç per a l’autosuperació
Els premis concedits als millors estudiants de la classe, i que tenien com a objectiu motivar la superació, no sempre generen aquest efec...
Entre la llibertat i la rebel·lia dels adolescents
Atès que fomentar la lectura, en general, i gaudir de la literatura, en particular, són un repte al qual s’enfronten els adolescen...
Tasques integrades de centre: la recerca d’una identitat pròpia
El treball als centres mitjançant tasques integrades --o aprenentatge basat en projectes-- se’ns presenta com una de les estratègi...
La millora dels processos d´ensenyament i aprenentatge competencials
La incorporació de decisions per al desenvolupament de les competències bàsiques (Cb) en l’alumnat demana un procés ...
COMISA: emprenedoria i aprenentatge basat en projectes en PQPI
COMISA és una experiència d’aprenentatge basat en projectes que combina el desenvolupament de la cultura emprenedora i l’apr...
Si volen, poden
Si, en general, l’atenció als alumnes més capaços és purament testimonial, en l’etapa de secundària ten...
Jordi Jané, sotsdirector educatiu d’un centre d’atenció sociosanitària a joves i adolescents: ...
Ens parla des del Centre Sociosanitari Residencial CTE Julià Romea, d'atenció a nois i noies amb dificultats importants, alguns d’...