La documentació: un instrument d’avaluació i de recerca
L’avaluació és implícita en el treball per projectes quan es planteja amb rigor i, com tot procés d’investigació,...
Quan el gel es fon
El que passa a l’Àrtic no es queda a l’Àrtic Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el...
EN LÍNE@: ¿Cuál es el juego preferido por los niños y niñas de tu grupo?
Proyecto creativo con las familias
A veces, cuando surge un problema, damos vueltas y vueltas a la solución, y suele pasar que la tenemos muy cerca, tan cerca que ni la ve...
Cine: Placeres complementarios
Pilar Grau Vendrell: «Aquesta situació de pandèmia ens ha mostrat que les ràtios actuals d´a...
Ja hem passat l’estiu i les circumstàncies actuals continuen sent tan desconcertants com abans. Ara tot gira entorn de l’excepciona...
Ser educadora en situació d´incertesa. La responsabilitat de ser-hi
Al llarg de l’estat d’alarma ens hem sentit abandonades, les cures han quedat a l’últim pla i la infància ha estat obl...
La flexibilitat a l’entrada i a la sortida
En aquest article d'opinió, Cristina Llinares reflexiona sobre la necessitat de polítiques que possibiliten una conciliació ...