Els deures escolars
La CEAPA recull, des de fa temps, les queixes dels pares i mares sobre els problemes i tensions que aporten els deures escolars a casa. H...
Educar a través de les arts
A Catalunya la presència d’alumnat d’origen estranger als centres docents es caracteritza perquè mostra una àmplia di...
La consciència fonològica: amb petites dosis n’hi ha prou
La consciència fonològica ha entrat amb força a les aules, i la rapidesa mateixa amb què s’implementa genera molts d...
Aprenentatge per simulació
L’aprenentatge per simulació (APS) és una metodologia que hem treballat a les nostres aules. El punt de partida és la resol...
Què vol dir ser una persona refugiada?
L’objectiu d’aquest article és presentar una experiència de la utilització d’històries digitals a l&rsqu...
(Inter)(Trans)disciplinarietat en formació de mestres
L’article mostra un projecte al grau de Primària de la UdL basat en l’aprenentatge intertransdisciplinari a través de l&rsqu...
La biblioteca de l’escola, un espai viu
En el món educatiu actual, un dels objectius prioritaris que es pretenen aconseguir és millorar la comprensió lectora de l’...
«I can write a story!»
L’objectiu d’aquest article és presentar una experiència de la utilització d’històries digitals a l&rsqu...