Intervenció comunitària a través de l’art
Una experiència a l’escola rural amb alumnes d’educació primària Núria Carrete-Marín, Sara Arias Ortega A l’...
COMPARTIM: RACÓ DIGITAL
Nenes i nens del món Per a la seva família, la Yvette, als tres anys, és un símbol d’esperança; com a la Nathasha, les ...
M'encanta aprendre
M’encanta aprendre Passejant per un paisatge emocionant J. Alberto Salvador Gayán En un món interconnectat, on a cop de clic trobem to...
Alerta, animals en perill!
El canvi climàtic és una amenaça per a moltes espècies Som part del problema, però també som part de la solució. He...
Un manifest en blanc per al museu i l’escola
Les comunitats d’aprenentatge en museus, com ara Musaraña, ens ajuden a donar sentit de nou a les paraules art i educació. Una pro...
Millorem les nostres capacitats de gestió emocional?
No hi ha emocions «bones» i emocions «dolentes», ja que totes tenen una funció: ens avisen d’alguna cosa i ens pr...
Presentación
Algunes nocions essencials de sociolingüística per a docents de primària i secundària
Aquest article s’adreça als docents de primària i secundària i vol presentar, de manera sintètica, alguns dels conce...