Fúlvia Nicolàs “Volíem parlar del que els mestres valen, no del que cobren”
De bon començament, el programa no va deixar indiferent ningú. Donar la paraula als mestres ens va acostar a allò que passa a les nost...
Incertidumbre frente a resiliencia. Respuestas saludables
Sabemos que hay cosas que funcionan, queremos disfrutar del trabajo y podemos mejorar, tanto desde el punto de vista individual como cole...
Projectes de treball amb servei
Projectes de treball amb servei Xus Martín García L’article parteix de la constatació que els projectes de treball han tendit a d...
Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor
Neuroeducació: tasques amb cap i amb cor Diana Marín Suelves, Cristina García López En aquestes línies s’hi presenta un...
RECURSOS PARA LA PRÁCTICA
Y mientras juegan, ¿yo qué hago? Aunque se sigue manteniendo en muchas realidades esa actitud de maestras y maestros que basan su trabajo...
El trabajo en el aula con grupos estables de convivencia (I)
El riu et necessita
L’alumnat de 5è de primària del CEIP Ecoescola La Immaculada, de Salar, un municipi granadí de 2.600 habitants, va descobrir, dur...
Va de… Escoltem realment els interessos de les nenes i els nens?
Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... i del que fem. De fer sense pensar... a pensar ...