El tan deseado diálogo entre práctica y teoría
Pràctiques transferibles a secundària
Pràctiques transferibles a secundària Ens agrada que la revista del mes de juliol estigui impregnada d’un aire de relaxació, de s...
¿Mejoramos nuestra capacidad de gestión emocional?
ODS 5
ORIENTACIONES PARA EL DOCENTE Para conseguir el objetivo de aprendizaje número 5 es necesario diseñar unos libros digitales titulados Rom...
Millorant la nostra alimentació, millorem la nostra salut i el nostre entorn
Cada vegada que ens asseiem a taula, hem de nodrir el nostre cos amb aliments sans, que ens aportin salut. L’acte de menjar no implica no...
Green Quijano: compromesos amb la natura
Green Quijano: compromesos amb la natura Lucía Pajuelo Robles IES Cardenal Cisneros. Alcalá de Henares (Madrid) El projecte Green Quijano...
Francisco Sanz: «Conèixer els sentiments del nostre alumnat en episodis com aquests ens pot ser...
L’excepcionalitat del que està tenint lloc actualment fa que el retrat que us presentem també sigui excepcional. Aquesta vegada aq...
Aragó: patis pel clima
Canvi climàtic i acció en centres educatius Nieves Ibarra Ibáñez Servei de Canvi Climàtic i Educació Ambiental. Departam...