Quedem
Material per l’alumnat: Els drets dels infants a través dels contes
Tinkering: de la mà al pensament
Tinkering: de la mà al pensament Ane Arribillaga Sagastibeltza, Mari Jose Velasco García, Begoña Sabuqui Labiano A la proposta de tinke...
LLegeix-li el conte. No li expliquis
Al Mikel, sempre li ha agradat llegir. Llegeix el seu llibre electrònic i en paper, llegeix les notícies i els rètols de les conv...
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria) Anna Faz Florensa Hay mucho material publicado en relación con garantizar un bue...
Construir una nova escola per a una nova realitat
Aquest article pretén establir un diagnòstic general de la situació de l’escola i formular-hi propostes de canvi. Partim de...
Respiració i moviment: No esperis a sortir de classe per recuperar la serenitat
La respiració i el moviment són dues eines excellents per accedir als estats emocionals que desitgem assolir --des de la calma fins a l...
Què podem avaluar a l’escola?
PISTES PER A L’AVALUACIÓ Grup d’Investigació Hazitegi S’ha parlat al monogràfic sobre el fet que tradicionalment s...