L'evidència en la pràctica: Les persones que aprenen s'autoregulen. Com més aviat es treballi ...
Què ens diu la investigació científica? Com més aviat es treballi l’autoregulació, millor Evidència aplicada Des de ben menuts...
Afegim sal a la neu amb enfocament STEAM per a primària
Afegim sal a la neu amb enfocament STEAM per a primària La sensopíndola Sal-neu del grup Sensociencia va ser dissenyada per a secundàri...
L’avaluació: de la reflexió a la pràctica vivencial
El nostre clima, el nostre entorn, la nostra responsabilitat
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
La lectura es cultura
Les arrels del malestar en les criatures
L’Anna té 3 anys i mig. És filla única d’una parella gran. Espavilada, alegre, un argent viu. La joia de la parella. ...
Generar bienestar en la escuela
Avui, podem afirmar que la salut (i la malaltia) i el benestar (entès com a qualitat de vida individual i col·lectiva) no són q&u...
La forma i el fons ideològic de la LOMCE