L’escola com a espai de coneixement: El paper de la reflexió, dels equips i de la formació perm...
Podríem imaginar l'escola com un territori intelligent i ens podríem preguntar: «Com es governa l'escola des del punt de vista del seu...
Respiració i moviment: No esperis a sortir de classe per recuperar la serenitat
La respiració i el moviment són dues eines excellents per accedir als estats emocionals que desitgem assolir --des de la calma fins a l...
Per arrodonir.
Aquest article ofereix un recull de llibres sobre les aplicacions i experiències dels principis de Pikler-Lóczy i la descoberta d'un ma...
Rastrejant per la xarxa… Utopedia #7
RASTREJANT PER LA XARXA Novetat a Utopedia! Episodi #7: Bien de Escuela En aquest episodi l’equip d’Utopedia es trasllada a l’IES Bo...
Hacer de la comunicación un acto de convivencia
Hacer de la comunicación un acto de convivencia Juli Palou Sangrà Montserrat Fons Esteve Universidad de Barcelona. Grupo de investigaci&#...
Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global
Competencia global y ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global Carme Panc...
Va de… El control d’esfínters a l’aula de 3 anys
El mite de Procust o la insuportable obsessió per la uniformitat
Ana Murcia Asensio Directora de l’Equip d’Orientació Educativa de Grado (Astúries) www.anamurciaorientacion.es/ L’altre di...