Patis coeducatius: una transformació amb impacte
EN LÍNE@: ¿Se trabaja la realidad plurinacional en la escuela?
Si construimos un reloj de Sol para la escuela, ¿aprendemos matemáticas y otras cosas?
Aquest projecte té com a objectiu principal construir un rellotge de sol per a l’escola. L’experiència que presentem é...
RECOMANACIONS DE BIBLIMÈDIA
Rastellera de colors MOLIST, P.; VARELA, A. (il.) Barcelona. Babulinka Books, 2021 És quan hi ha llum que veiem els colors. És quan hi ha...
CONTES
No dormirem en tota la nit LANG, S.; LAN, M. Sant Cugat. Símbol Editors Després d’haver llegit el llibre No estic de mal humor dels au...
Obesitat infantil. Què pot fer l´escola?
Obesitat infantil. Què pot fer l’escola? El Joan farà 3 anys al mes de desembre, és dels més petits de l’aula i el que...
Consideraciones sobre la fundamentación psicopedagógica del ABP: Aspectos esenciales
Educar km 0
L’escola Els Terraprims, de Camallera (Alt Empordà) promou un estil de vida sostenible que permeti cobrir les necessitats del present sen...