Grupos interactivos: una opción que transforma el aula
Contexto profesional de la experiencia con grupos interactivosCon cuarenta años de experiencia laboral en el desempeño como profesora d...
La integració d'infants amb necesitats educatives especials a l'aula
La integració d’infants amb necessitats especials a l’aula Nekane Zalbide Gil Les i els professionals de l’educació ens tr...
Friedrich Nietzsche: La importància de la paraula oral i escrita escaient
Friedrich Nietzsche La importància de la paraula oral i escrita escaient Esmentar el nom de Nietzsche sempre genera certa incomoditat i p...
Los salvadores del planeta ¡en acción!
Los salvadores del planeta ¡en acción! «El medio ambiente nos une» En los lugares más desfavorecidos de nuestra sociedad, se ...
El coaching com a eina d’intervenció amb famílies?
Fam d’amics
Molts infants tenen fam d'amics: cada vegada més apàtics, estan tristos. L'amistat, a partir dels 2 anys, constitueix una estructura afe...
Jo t´ensenyo espanyol. Un projecte d’ApS
En aquest projecte, basat en la metodologia d’aprenentatge servei a la comunitat, un grup d’alumnes de tercer de primària d’u...
Una experiència per atendre la diversitat: la llibreta dels problemes de matemàtiques
L’objectiu d’aquest article és transmetre una experiència de resolució de problemes de càlcul en una aula de p...