Hem llegit: Una no-guía del juego: Una visión del juego infantil desde la psicomotricidad
HEM LLEGIT Una no-guía del juego: Una visión del juego infantil desde la psicomotricidad ARANA ALBENIZ, J. Octaedro, 2022 Jon Arana Alben...
Una mirada geométrica a una obra de Van der Leck
Judith de la Rosa Calero, Edelmira Badillo Jiménez, Genaro de Gamboa Rojas El arte dentro del aula de matemáticas es un gran contexto par...
Entre la urgència i la importància. És viable l’essencialitat?
Entre la urgència i la importància: és viable l’essencialitat? Un compromís social per a l’escola, l’educaci...
Ferran Campillo, pediatra medioambiental: «Las escuelas con peor calidad del aire tienen un al...
Ferran Campillo, pediatra medioambiental: «Las escuelas con peor calidad del aire tienen un alumnado con peor rendimiento académico» C...
Catalunya: Barcelona i l’aposta per naturalitzar espais educatius
Maria Truñó Salvadó Comissionada d’Educació e l’Ajuntament de Barcelona Marta Carranza Gil-Dolz del Castellar Consell ...
Ensenyar la comprensió
Totes i tots volem una escola inclusiva. Edgar Morin, quan ens parla d'ensenyar la comprensió, ens en dóna força pistes i ens fa adona...
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche La importancia de la palabra oral y escrita adecuada Mencionar el nombre de Nietzsche siempre genera cierta incomodid...
Material per a l’alumnat: “Construïm una sínia”