Crear disposició d’aprendre i d’afrontar un món canviant
Els sistemes educatius no s’han d’erigir com a garants de sabers apresos, sinó de la disposició d’aprendre i d’a...
Els espais d’aprenentatge a l’educació infantil
Aquest article forma part de l’apartat «Pràctiques escolars» del Dossier número 5 titulat Evidencies científiqu...
¿A quién le toca seguir el cuento?
Acompanyament al suport escolar a les famílies a Badia del Vallès
A Badia del Vallès, a iniciativa de la Diputació de Barcelona, s'ha implementat de manera pilot una intervenció destinada a empoderar ...
Cambiando al servicio de la educación
La tria d’equips cooperatius estables per a l’aprenentatge de la convivència des de la ZDP...
L'evidència en la pràctica Evidència aplicada El procés participatiu dels infants en la construcció dels grups de convivència i ...
Entendre el plor del infants
La Joy, una nena de 6 anys, torna del campament de cap de setmana al qual ha anat per primera vegada amb un grup d’infants i de monitores...
De qué trata este libro