Aprender desde la complejidad
La centralitat de la zona de desenvolupament proper (ZDP)
Consigna de l’evidència L’aprenentatge només resulta d’un ensenyament adreçat al nivell de desenvolupament potencial ...
Les instal·lacions de joc: metàfores de la vida de relació
Les instal·lacions de joc són contextos lúdics concebuts des de la trobada i la intersecció entre joc, art i cultura. En a...
Alumnat amb trastorn de l’espectre autista
Malgrat el gran interès que suscita l’autisme en totes les variants que presenta, ens trobem amb un gran desconeixement davant d’aq...
Notícies d’interès
Entrevista a Silvia Malbrán
Martí Prats: «Un buen proyecto educativo debe estar preparado para la diversidad, para que todas ...
En el retrato de este mes no os hablaremos de ningún movimiento educativo ni de ningún profesional de la docencia. Os hablaremos de la de...
Pensar en grande: soñar con horizontes utópicos y trabajar en cosas concretas para ir consiguiéndolos Sabemos que hay cosas que funcion...