Recursos per a la pràctica: A conversar se n´aprèn conversant…
A conversar se n’aprèn conversant… Igual que a caminar, a escriure, a pensar, a calcular, a construir... A conversar se n’apr&#...
El cos en la pedagogia Freinet
El cos ha estat sempre un element fonamental per a la pedagogia Freinet. Tant als congressos espanyols del Moviment Cooperatiu d’Escola P...
L’aprenentatge servei, una experiència de compromís de l’alumnat amb el seu entorn
Avui dia, l’educació no es pot cenyir a cultivar únicament el talent individual. La humanitat ha invertit molts esforços i ...
El interior de las evaluaciones externas
Per arrodonir: Conversar, dialogar per entendre el món
PER ARRODONIR Conversar, dialogar per entendre el món La conversa en petits grups a l’aula SÁNCHEZ-CANO, M. (coord.) Barcelona. Gra...
Parlem de comunicació, llenguatge i parla a l’etapa de 3-6 anys
Moltes vegades s'identifica parlar amb la parla. Aquest article vol obrir aquesta mirada. El parlar dels infants és indissociable del seu...
Lectura de textos, lectura de hipertextos
Particularidades de los textos e hipertextos digitalesLa lectura de hipertextos no es una novedad: las notas a pie de página de los libr...
Estudio de la competencia matemática en aulas multiculturales