Alumnat amb discapacitat visual
Una gran part dels aprenentatges que els infants realitzen des que neixen es produeixen a través de la visió. En el cas d’alumnat ...
El musicograma como recurso de notación musical no convencional en musicología
PARA REDONDEAR
Ahora en serio: juguemos El juego simbólico RUIZ DE VELASCO GÁLVEZ, Á.; ABAD MOLINA, J. Barcelona. Graó, 2011 Manual básico a...
Ocurrències electorals
Fenòmens que motiven: construint ecosistemes a l’aula de primària
Quan es treballen a l’aula projectes d’indagació, el punt de partida clau és el fenomen, un bon fenomen proper a la realitat...
Orientacions per al professorat i material per a l’alumnat: El treball per racons a primària: ra...
L'essencialitat de l'escola a debat
L’essencialitat de l’escola a debat Joan Domènech Francesch Mestre A quest dossier té un gran component d’inestabilitat. C...
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)