Sobreposar-se a les «bombolles». Felicitem-nos! Felicitem! Respostes saludables
Sobreposar-se a les «bombolles» Felicitem-nos! Felicitem! Respostes saludables Sabem que ens hem trobat immersos, sense preparació pr&#...
Escampem la veu: comuniquem les nostres accions
Escampem la veu: comuniquem les nostres accions Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nos...
Tablas de programación: ¿Y ahora qué hago? Talleres de acompañamiento emocional
Tablas de programación de la propuesta didáctica A continuación se presenta la programación de la unidad didáctica «Y ah...
Susan Hallam
Desprès de seleccionar una sèrie de pedagogs i investigadors de l'àmbit de l'educació musical les aportacions dels quals h...
Mentors, tutors i estudiants
Llibres: Las falsas alternativas: Pedagogia libertaria y nueva educación
El llibre Las falsas alternativas, fruit del treball de tesi de l’autora, és una crítica reflexiva clara, valenta i polèmic...
Generem la necessitat d’escriure a partir del plaer de la lectura
Reescrivim els contes clàssics des d’una perspectiva actual M.a Josep Martínez Garrote A partir de l’àlbum il·lustrat ...
Projecte per a alumnes amb altes capacitats basat en el model CAITAC i les intel·ligències múl...
L’alumnat amb altes capacitats necessiten programes actius d’aprenentatge que el motivin i que els permetin desenvolupar la seva creativi...