De l’ou com bota a l’ou com balla (o de com ens va fer ballar el cap)
En aquest article, s'hi explica com, a partir d'un fet accidental que ens va passar, amb el grup classe de cinquè B de l'IEA Oriol Marto...
Los compromisos individuales y colectivos de la escuela
Los compromisos individuales y colectivos de la escuela Jaume Carbonell Sebarroja Jubilado y presidente del consejo asesor de El diari de...
Milena i l’àvia
Les heroïnes a la literatura infantil i a la vida
Les heroïnes a la literatura infantil i a la vida A la revista del mes de març d’enguany, el nostre apreciat col·laborador Jaume ...
Significativitat i funcionalitat
Significativitat i funcionalitat Consigna de l’evidència Afavorir la vinculació dels coneixements previs amb els nous coneixements que...
Quina escola per a quina societat?
«Quan vam anar de colònies, vam donar, a cada nen i a cada nena, una llista del que havien de portar. Les vam comentar a la classe i un...
Más allá de la participación… ¡más democracia!
Más allá de la participación… ¡más democracia! Marta Comas Sàbat Doctora en Sociología de la educación, ...
El respecte durant el control d´esfínters als 0-6 anys
El respecte durant el control d’esfínters als 0-6 anys Sílvia Blanch Gelabert El control d’esfínters suposa maduresa neuron...