L'evidència en la pràctica: Aprenentatge en entorns virtuals. Aprenem connectad@s: entorn virtu...
Evidència en la pràctica Aprenem connectad@s: entorn virtual d’aprenentatge Evidència aplicada a la pràctica Un entorn virtual dR...
Obrir interrogants i nous espais de reflexió entorn dels projectes
¿Cómo aprenden los docentes? HERNÁNDEZ HERNÁNDEZ, F. i altres Octaedro, 2020 El llibre que us presentem ens pot donar llum per pod...
El centre de recursos de Planea
La bona notícia. L’auge del pop familiar
Quin paper rellevant ha de tenir l´educació en el context de la crisi planetària actual?
Quin paper rellevant ha de tenir l’educació en el context de la crisi planetària actual? Alberto César Croce Educador popular i m...
Cap al residu zero
Cap al residu zero El millor residu és el que no es produeix Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de repl...
Per què urgeix la renaturalització dels espais i dels temps educatius?
Mamen Artero Borruel Arquitecta. El Globus Vermell. Barcelona Pilar Calçada Balcells Associació 8 Colors. Santa Coloma de Queralt (Tarrag...
Com podem crear un entorn lingüístic motivador a l´aula d´anglès
Diversió i rutina poden anar agafats de la mà a les nostres classes. Als infants petits, els encanta la repetició, i així ...