Algunos modelos de mapas conceptuales para trabajar la historia del arte en el aula
Seguint el fil de la metàfora relacional
IINTER-ACCIONS és un espai per compartir propostes realitzades en diferents contextos de trobada: facultats d’educació, cicles for...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer ...
Noemí Font: «La inclusió comença quan entenem que les persones amb discapacitat ho poden fer gairebé tot, amb adaptacions...
Diari de vacances
Us proposem un seguit d'activitats emmarcades dins de les competències bàsiques que no és terreny estricte d'educació formal, o sigui...
Material complementari: Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
Educació, gestió i territori
L'Associació Catalana de Tècnics i Tècniques d'Educació de l'Administració Local ha complert deu anys d'existència. Per celebrar-ho...
Estableciendo puentes escuela-familia
En este artículo os presentamos a modo de compilación propuestas para establecer puentes entre escuela y familia con la intención de tr...
Construim la nostra Terra paral·lela
L’article descriu l’experiència realitzada per l’alumnat de cinquè de primària de l’escola La Sèqu...