Per arrodonir: Conversar, dialogar per entendre el món
PER ARRODONIR Conversar, dialogar per entendre el món La conversa en petits grups a l’aula SÁNCHEZ-CANO, M. (coord.) Barcelona. Gra...
Posibilidades de YouTube para la enseñanza de la lengua oral
Posibilidades de YouTube para la enseñanza de la lengua oral Pilar Núñez Delgado, Rafael Madueño Canales Radio School Solano TV es...
És equitatiu el nostre sistema educatiu?
Llibres: Aventures d'aprenentatge
LLIBRES Aventures d’aprenentatge: Construir escola amb projectes de treball ESTEVE, M. Barcelona. Eumo, 2019 Només cal una escola Podr...
Què és el trauma per adversitat en la infància primerenca?
Què és el trauma per adversitat en la infància primerenca? Mercedes Moya Herrero, María Martín Titos, Pilar González Mor...
Escriure per pensar, pensar per escriure
En el món d’imatges en què estem immersos, l’escriptura a l’escola esdevé més necessària que mai....
La vida quotidiana a l’escola
El procés de formació comporta regular les dificultats i els obstacles que tot aprenent va trobant al llarg del camí. Per fer-ho,...
Llibres. Trobades. Webs