Paulo Freire: L’alfabetització com a lectura del món: una aposta radical per a la pedagogia críti...
Llegir no és dir una lletra després d’una altra. Escriure tampoc és un acte mecànic. Una acció i l’altra són...
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia?
¿Saben los estudiantes de secundaria argumentar sobre ciencia? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Este trabajo desc...
La confecció dels indicadors de centre
Els centres educatius que volen millorar els seus resultats tenen en l'avaluació un element clau per regular els processos, per determin...
Igualtat
En educació, en lloc de parlar d’excel·lència, ens cal reprendre el discurs de la igualtat.
Models de rúbriques per treballar l’educació en valors socials i cívics
Des del curs 2011-2012, a la zona educativa de Sant Joan Despí i Cornellà de Llobregat (Barcelona), s’hi du a terme un procé...
Formar profesores de matemáticas de primaria para las nuevas competencias
Recursos per a la pràctica: A conversar se n´aprèn conversant…
A conversar se n’aprèn conversant… Igual que a caminar, a escriure, a pensar, a calcular, a construir... A conversar se n’apr&#...
El cos en la pedagogia Freinet
El cos ha estat sempre un element fonamental per a la pedagogia Freinet. Tant als congressos espanyols del Moviment Cooperatiu d’Escola P...