Material complementari: Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
Les famílies són part de la solució
En aquest article d'opinió, Miquel Àngel Alabart (psicopedagog i orientador familiar) ens parla de la relació entre&nbs...
Pòsters digitals (glogster.edu) i l’educació musical
Us presento l'eina Glogster EDU, que permet fer pòsters digitals interactius en línia. Per elaborar-los, podrem utilitzar tot tipus d'e...
Karmele Urruzuno Bermúdez, monitora de comedor de la escuela Zuhaizti (San Sebastián). Alimento...
Hace doce años que trabaja como monitora de comedor. "Mi trabajo no es solo darles de comer", prefiere hablar de acompañamiento en un e...
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria) Anna Faz Florensa Hay mucho material publicado en relación con garantizar un bue...
El pas a treballar per ambients a la llar d´infants municipal del Morell
El pas a treballar per ambients a la llar d’infants municipal del Morell Meritxell Grau Lorenzo La nostra jornada laboral passa entre ria...
LLIBRES
Educar sin GPS GONZÁLEZ, A. Barcelona. Planeta, 2021 Totes les persones que participem en els processos de formació de les nostres criatu...
Biblioteca de Aula: ¿Cómo es tu familia?
BIBLIOTECA DE AULA ¿Cómo es tu familia? MARTÍ, M.; TUKI (il.) Sevilla. Babidi-bú, 2021 En una sociedad donde cada vez hay más...