Tinkering: de la mano al pensamiento
Tinkering: de la mano al pensamiento Ane Arribillaga Sagastibeltza, Mari Jose Velasco García, Begoña Sabuqui Labiano En la propuesta de t...
Aprendre amb les arts. Relacions i connexions
Equip de l’Escola Lluís Castells, Gloria Jové A l’Escola Lluís Castells, de Riudaura, en col·laboració amb la Uni...
Trobades
Obrir-se al coneixement geogràfic en un món globalitzat
Obrir-se al coneixement geogràfic en un món globalitzat Maria Feliu Torruella, Ann E. Wilson Daily Vivim en un món globalitzat i interc...
Theodor W. Adorno
Educació o barbàrie..., una altra vegada! L’atac recent a Ucraïna per part de Rússia, amb les implicacions geopolítique...
Reflexió sobre el sistema d’escriptura i primera alfabetització
Recursos per a la pràctica: Recursos, indicadors i pistes per avaluar ambients d´amistat
Las situaciones problema deber ser el núcleo organizativo de los proyectos interdisciplinarios
Les situacions problema han de ser el nucli organitzatiu del projecte interdisciplinari. Aquestes tasques d’aprenentatge donaran sentit a...