Construint coneixement de forma compartida
Entre el professorat, es parla habitualment de la necessitat de coordinar-se, de prendre acords de forma. Quan parlem de treball en equip...
Sotmetre la pràctica docent a prova i a discussió
Malgrat les reticències manifestades inicialment davant la possibilitat d’obrir les portes de l’aula i permetre que unes altres mir...
El desenvolupament de la competència matemàtica, a través d’un procés d’indagació
L'article que presentem té dos objectius importants: d'una banda, mostrar com es desenvolupa la competència matemàtica en una aula on ...
Sandra Piles Navarro, acabada de graduar en Mestra de Primària. «L´important són els xiquets,...
Formació ciutadana i tecnologia a Callús
El municipi de Callús ha realitzat un projecte collectiu relacionat amb la tecnologia que ha abastat diferents àmbits ciutadans i educa...
Comença el curs… Continuen els deures
Els deures, tot un maldecap que enfronta l’escola, les famílies i l’alumnat, el professorat partidari i el detractor. Alguna cosa s...
L’espai buit. Temps i espais de possibilitats
L'escola El Martinet, de nova creació des del 2004, parteix d'uns principis educatius fonamentats en el concepte de coneixement i de la ...
Magic mirror on the wall… (“Mirallet, mirallet…”)