Escriure i aprendre coneixements
L'article aborda alguns dels aspectes implicats en l'escriptura de textos d'àrees no lingüístiques en el cicle superior de primària. ...
A las maestras y los maestros de la transición
Projecte Intergeneracional. “Avi/àvia, aporta’ns a l’escola el teu saber”
El curs 2009-2010, per tal d'activar les relacions intergeneracionals, la FATEC va engegar el projecte «Avi/àvia, aporta'ns a l'escola ...
Projectes amb servei a la comunitat
En aquest article d'opinió, Xus Martín, destaca algunes de les principals aportacions dels projectes amb servei a la comu...
Escola offline
Amics, coneguts i saludats. En aquesta secció, m’atreveixo a aixecar la mà per preguntar, dubtar i opinar en veu alta sobre les co...
El dia 3 de novembre de 1997, en Jordi i la Dolors (pares de tres fills que llavors tenien 14, 16 i 18 anys) van acollir una nena de pocs...
El joc, al cor del procés d´ensenyament i aprenentatge
«El joc és la disfressa de l’aprenentatge.»1 Us imagineu l’aprenentatge, disfressat de joc, colant-se a l’escola?...
Quin lloc ocupen l´acció i l´expressió espontànies dels infants a l´escola?
El joc espontani és una necessitat dels nens i de les nenes que intentem promoure a l’escola El Martinet, situada a la població de...