La tira
El rime, la cançó, el joc (i per què no el poema?)
Aquí es comenten dues propostes realitzades al jardí maternal de la Facultat de Dret de la Universitat de Buenos Aires. Explorem l&...
Quan els costa centrar-se en la feina
Els infants amb dificultats de regulació del comportament representen un repte per a l’ensenyant. Aquest repte sovint va lligat amb les r...
El profesor Layton, ludificació i tutoria entre iguals a classe de matemàtiques
Presentem una metodologia protagonitzada pel professor Layton que es basa en un sistema de ludificació a través d’un blog de class...
Rebeca Wild. Nou paradigma educatiu
Wild presenta un nou paradigma educatiu que se centra en el desenvolupament de l’infant respectant-ne els processos evolutius. Parteix de...
Más que baile
En el recurso «Más que baile» se propone un proyecto interdisciplinar para desarrollar la expresión corporal y el movimiento con pens...
Organitzar el centre que treballa per projectes
El present article explica la vivència organitzativa d’una escola que comença de bell nou i que planteja la seva organitzaci&oacut...
Anna Serra Dolcet, directora d’escola Waldorf i formadora d’adults. Quan la feiná és “aigua...
Si tens ocasió de parlar amb algú de l’entorn de la pedagogia Waldorf, te n’adones aviat que hi ha alguna cosa que «im...