El temps i els docents
La vida diària atrafegada de l'escola a voltes ens fa oblidar la capacitat que podem tenir de gestionar el temps. Aquest temps, ocupat e...
Con las familias: Familia reducida y amistades extensas
El desenvolupament de la competència matemàtica, a través d’un procés d’indagació
L'article que presentem té dos objectius importants: d'una banda, mostrar com es desenvolupa la competència matemàtica en una aula on ...
Stephen Ball: ¿Educar o medir? «La educación orientada a pruebas externas limita el desarrollo...
Hem llegit: Una llamada de atención: Carta a los mayores sobre los niños de hoy
Comportamientos de género no normativos
Les preguntes estúpides
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Cómo trabajar con el alumnado de la ESO el lenguaje y los estereotipos sexistas en las matemáticas
La educación en igualdad, una necesidad sentidaEn el GISA trabajamos con grupos de profesorado de enseñanza infantil, primaria y secund...