Experiencia: ¿Cuento cuentos porque soy maestra o soy maestra porque cuento cuentos?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
Tenir cura dels qui tenen cura
Als professionals que tenim l’encàrrec d’atendre els infants, els joves i les seves famílies, ens costa molt cuidar-nos de m...
Revisitando las relaciones entre educación musical y soft skills
Aprendre amb dispositius mòbils: els tablets
InCORPOrar-se al ser: la interioritat del cos
Els camins que proporciona la motricitat en l’educació de la interioritat són rics. Presentem una sessió que traça u...
Experiència
Quan d’algú s’afirma que té experiència es vol dir que és un gat vell, que d’allò ja en sap molt,...
I l’escola ¿com aprèn?
Qui acull l’ensenyant que fa alguns cursos que treballa a l’escola? Com deixem entrar (i sortir) el món i la complexitat de les nos...
Som exploradors europeus: ajudem els animals en perill d’extinció
El present treball exposa una proposta realitzada en una escola rural amb infants de 3 a 7 anys. Adquirint el rol d’«exploradors europeus...