A quina conclusió arribem? Aprendre a escriure conclusions
L’article descriu una experiència portada a terme a l’escola Lluçanès, de Prats de Lluçanès, on s&rsquo...
Quan els costa centrar-se en la feina
Els infants amb dificultats de regulació del comportament representen un repte per a l’ensenyant. Aquest repte sovint va lligat amb les r...
ReseñaEncuentros
Reseña 100 actividades de ámbito artístico para primaria. Música, visual y plástica, dramatización y danza GARCÍA G...
L’escola del camp al Brasil i l’enfortiment del territori agrari
El present article té per objectiu conceptualitzar l’escola del camp, que, al Brasil, té unes connotacions que la distingeixen de ...
Vols que et canti una cançó de bressol?
Aquesta acció cultural és fruit d’una col·laboració entre la comunitat educativa de l’escola infantil pú...
Fernando Ormazabal, mestre als 52 anys i fuster. «No s’aprèn el que t’ensenyen. S’aprèn ...
Fernando Ormazabal és mestre d’infantil i primària a l’escola Príncep de Viana, de Lleida. Té 54 anys i en fa ...
Els clubs de lectura i lectura compartida
La lectura compartida és un espai privilegiat per desenvolupar la intel·ligència emocional. Es tracta d’una capacitat impor...
ReseñaEncuentros
Reseña 100 actividades de ámbito artístico para primaria. Música, visual y plástica, dramatización y danza GARCÍA G...