Per una competència plena en llengua catalana
Amb les famílies: El que l´escola ha de fer per no excloure les famílies amb menys recursos ec...
La creativitat com a motor de canvi i transformació a través del joc (2a part)
Els infants utilitzen i creen constantment codis nous i formes de relació que sorgeixen de l’espontaneïtat fresca de la seva madura,...
Elogio de la educación lenta
A partir de la lectura de diversos llibres de pedagogia que enfoquen la mirada sobre l’educació lenta i la reflexió sobre aspectes...
Transformar una escola de medi social desfavorit
Fa sis anys, a partir d’una convocatòria del Govern Basc, vaig entrar a treballar a la comunitat d’aprenentatge d’una escola ...
VegaEduca: habitar el territori, defensar el patrimoni agrari
Fa vuit anys, va néixer a Granada el projecte VegaEduca, amb la intenció de sensibilitzar vers el respecte pel territori que habitem, qu...
La educación y la escuela: espacio y tiempo
Espai i temps han donat origen a l’escola com una institució formal que la societat ha creat per organitzar la demanda a fi d’educa...
L’escoleta com a territori de protecció de la infància
Des de fa alguns cursos les escoletes de Menorca es van mobilitzar per donar resposta a la pobresa i a les noves realitats que mostrava, ...