Cuestión de prioridades
El 31,2% del alumnado abandona la enseñanza obligatoria sin obtener el título (datos del 2008). Seguramente hay muchos factores tras el...
Pedagogia “creativa” des de la condició humana.
El present article fa una reflexió sobre una pedagogia que té com a punt de partida la condició humana amb els límits i les possibili...
En la escuela, ¿es posible una educación lenta?
El objeto de este pequeño artículo es poner sobre la mesa dificultades y oportunidades para poder hacer una reflexión en nuestros luga...
El temps compartit amb els infants
El que pretenem amb aquest article és realitzar un petit recorregut entre el que l'alumnat du a terme a l'escola, la manera com reflexio...
Por una pedagogía del caracol
Ha llegado el momento de decir: "¡basta de correr!". Nuestra escuela, reflejando las tendencias de gran parte de la sociedad humana, est...
Construint coneixement de forma compartida
Entre el professorat, es parla habitualment de la necessitat de coordinar-se, de prendre acords de forma. Quan parlem de treball en equip...
El espacio vacío. Tiempos y espacios de posibilidades
La escuela El Martinet abrió sus puertas en septiembre de 2004. Ya desde su inicio, se definía como un proyecto interesado en ofrecer u...
Recomanacions de BBM: El secret d’estimar. En Pere sense por. El Cosme i el monstre menjamots. El...