Les tertúlies literàries dialògiques
Les tertúlies literàries dialògiques són una de les actuacions educatives d’èxit que es realitzen a la comuni...
La poesia clàssica, a través del diàleg
En aquest article, s’hi proposa realitzar una intervenció didàctica --basada en la discussió literària centrada en p...
Ricardo Piglia i el lector detectiu
En el context actual, la formació del lector literari té un paper molt important en la construcció d’un diàleg inter...
Narració literària i animació seriada, a l’aula
Introduir narracions audiovisuals a l’aula té un atractiu especial, perquè és una manera agradable d’atraure lectors ...
A propòsit de les Leyendas de Bécquer
En aquest article, s’hi descriu una activitat multimèdia duta a terme per part d’un grup de professores i professors de literatura ...
Relats d’ahir i d’avui
Al present text, s’hi mostra com els anuncis constitueixen un subgènere narratiu integrat per (micro)ficcions coherents amb l’objec...
Cinema, literatura i territori
La seqüència didàctica competencial que presentem es basa en el trinomi educatiu format pel cinema, la literatura i el territori, q...
Literatura i relats multimèdia
L’aproximació docent al fet literari s’hauria de fer mitjançant l’ús de metodologies noves i amb objectius d&rs...