Ressenya: Les veus del professorat. L´ensenyament i la gestió de les llengües a secundària
Ricardo Piglia i el lector detectiu
En el context actual, la formació del lector literari té un paper molt important en la construcció d’un diàleg inter...
Llegir per escriure i escriure per llegir: una webquest sobre el Lazarillo de Tormes
A partir d'una obra de la literatura clàssica espanyola, el Lazarillo de Tormes, l'autora elabora una proposta didàctica de lectura i e...
Escoltar, explicar i escriure anècdotes dels nostres avis
Aquest article explica una seqüència didàctica en què es proposa a l'alumnat que faci un exercici de redacció pautat. L'activitat s'...
La comprensió lectora a l’aula: de la situació cooperativa a la metacomprensió
En aquest article, s'hi fa una proposta d'anàlisi de la comprensió lectora on s'integren les diferents habilitats de pensament de l'alu...
Más que baile
En el recurso «Más que baile» se propone un proyecto interdisciplinar para desarrollar la expresión corporal y el movimiento con pens...
Llegir i imitar Montserrat Roig per aprendre sobre la realitat i la ficció
Els estudiants s’endinsen en el món literari de Montserrat Roig i de la narració realista, psicològica i social tot escrivi...
Materials a examen: Las lenguas que nos rodean
Es valora el recurs educatiu obert (REO) que porta per títol Las lenguas que nos rodean, que treballa diferents continguts lingüíst...