Conversar amb els infants.
L'escola és un micromón complex on convergeix gent d'orígens i propòsits diversos, amb vides dispars i concepcions del món i de l'ed...
L’ensenyament de la història en un centre bilingüe
Aquest article presenta una experiència didàctica per a tercer de primària desenvolupada al CPEIP San Miguel de Noáin (Nav...
Estils comunicatius del professorat des de la programació neurolingüística.
Els professionals i les professionals de l'educació hem de trobar eines, instruments, teories, estudis, etc. que ens ajudin a millorar l...
Desmuntant els rumors sobre les vacunes contra la covid-19
Desmuntant els rumors sobre les vacunes contra la covid-19 Noela Rodríguez Losada, Blanca Puig Mauriz, Jorge José Pérez Maceira Es pres...
CoSpaces_Edu, el poder de los videojuegos al servicio de la historia
CoSpaces_Edu, el poder de los videojuegos al servicio de la historia La integración de experiencias inmersivas tiene el potencial de tran...
Els treballs i els dies de l’aula
L’aprenentatge no sorgeix de la instrucció, sinó que els infants, a partir de la seva intersubjectivitat dins l’espai de la ...
L’educació més enllà de les paraules.
Les persones que eduquen són, abans de tot, persones que comuniquen. Això no obstant, una gran part del que comuniquem és no verbal i ...
Mestres que formen mestres: la formació dels tutors en el grau d’Educació Primària dual
Dins el grau d’Educació Primària dual a la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social (FEPTS) de la Universitat...