Partir d’un projecte
L’escola de Lladurs, que pertany a la Zona Escolar Rural del Solsonès (Lleida), és un centre petit molt actiu, amb un professorat ...
Escola Octavio Paz: si es vol, es pot
Us presentem un exemple de transformació pedagògica d’una escola pública que ha volgut actualitzar la seva manera d’e...
Presentación
Jocs de taula i drons com a recurs educatiu
Introduir estratègies de ludificació en l’aula es converteix en un element idoni per propiciar la motivació de l’alum...
Cómo son las buenas entrevistas con los padres y madres del alumnado
Aquest capítol centra l’atenció en l’entrevista amb els pares i mares de l’alumnat. De tots els tipus d’entrevis...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
El conte de l’altre dia ALIAGA, R.; VILLAMUZA, N. (il·l.) Barcelona. Kalandraka, 2020 El conte relata amb molta tendresa una estona que d...
Creem una cooperativa… cooperant!
A la nostra escola realitzem el projecte Cultura emprenedora a l’escola (CuEmE), ofert per la Diputació de Barcelona, des d’un enfo...
Les cooperatives escolars: aprenentatge producció i aprenentatge servei. Una estratègia per al...
L’aprenentatge cooperatiu troba una via d’aprofundiment a través de l’aprenentatge producció i l’aprenentatge se...