La transició dels infantils
El trànsit entre etapes sempre és complicat, però esdevé en un moment especialment delicat quan té lloc entre les e...
Josep M. Farré, mestre de presons. Confiar en les persones
«Fer de mestre a la presó és igual que ensenyar a l’aula. El que té de diferent és l’espai on es fa, que...
La evidencia en la práctica: La centralidad de la zona de desarrollo próximo (ZDP). El fomento ...
Tots som importants i junts som imparables
Els grups interactius constitueixen una actuació educativa d’èxit que promou que els infants aprenguin més i que augmentin ...
«One day – one expression»
Els anys d’implantació del bilingüisme al nostre centre ens han permès detectar-hi possibilitats de millora. Al present artic...
El centre docent com a escola de ciutadania
Mitjançant la participació activa de la infància en l’àmbit escolar, els infants adquireixen coneixements, desenvolu...
Com podem fer un rellotge d’aigua?
Hi ha molts tipus de rellotges. Els uns porten busques i se’n diuen analògics, uns altres donen l’hora amb xifres i reben el nom de...
El programa “Èxit lector”
Presentem un projecte lector que incideix en la comprensió lectora de manera cooperativa. Nou i pioner, el programa «Èxit lector&r...