Tras las pistas del relato
IntroducciónCuando nos planteamos trabajar en el aula cualquier tipo de actividad relativa a la escritura creativa, habitualmente pensam...
Del més proper i el més llunyà
L’escola pública L’Arenal de Llevant, de Barcelona, malgrat la ubicació en un entorn absolutament urbà i amb un immen...
Cap al residu zero
Cap al residu zero El millor residu és el que no es produeix Totes les iniciatives destinades a reduir residus contribueixen a fer front ...
La transformación educativa desde las aulas
La transformación educativa desde las aulas En este «En profundidad» especial hemos seleccionado buenas prácticas transferibles a ...
La LOMLOE a debat: què modifica la nova llei?
La LOMLOE a debat: què modifica la nova llei? Fernando Trujillo Sáez El 29 de desembre de 2020 es publicava al BOE la LOMLOE, la més re...
Repensar l’aula des de les persones
Ens interessa reflexionar sobre què fem a l’escola, perquè qualsevol decisió que prenguem tingui en consideració les...
És necessària la religió a l’escola?
He rellegit un article que havia publicat a Guix l’any 2003 i que podria subscriure completament avui. Aleshores, era la LOCE la que aixe...
Lev Tolstoi i l´escola de Iàsnaia Poliana
Lev Tolstoi i l’escola de Iàsnaia Poliana La inseparable dialèctica educativa entre teoria i pràctica Tolstoi a l’Escola de...