Preguntarse, investigar, comunicar…
En el present article, mostrem el treball per projectes dut a terme a la classe d’anglès iniciat amb els tres grups de quart de l’e...
Grupos interactivos en la comunidad de aprendizaje CEIP La Pradera
A la comunitat d’aprenentatge CEIP La Pradera, de Valsaín (Segòvia), els nens i les nenes aprenen llengua, matemàtiques i v...
Mirar més enllà
Tafonomia a l´educació primària
Tafonomia a l’educació primària Una proposta basada en el mètode científic AADD L’aparició de les metodologies ac...
Pedir ayuda: cuándo y cómo hacerlo
Amb l’alumnat que presenta una conducta problemàtica, hi ha moments en què el mestre o la mestra pateix dificultats per distanciar...
«Que no te confundan»
«Que no te confundan» Programa de prevenció del discurs de l’odi a les aules de secundària M. Carmen Belizón Ferná...
El confinamiento: una oportunidad para la mejora digital
El confinamiento: una oportunidad para la mejora digital Joan Ortí Herreras IES Maestrat. Sant Mateu (Castellón) joanorti.edu@gmail.com E...
Lev Tolstoi i l´escola de Iàsnaia Poliana
Lev Tolstoi i l’escola de Iàsnaia Poliana La inseparable dialèctica educativa entre teoria i pràctica Tolstoi a l’Escola de...