La veu de les famílies amb infants classificats amb NESE/NEE
La veu de les famílies amb infants classificats amb NESE/NEE Les famílies amb infants amb afectacions importants i a qui se’ls ha diag...
Potser és un bon moment per tornar-se a aixecar
Noemí Font: «La inclusión empieza cuando entendemos que las personas con discapacidad pueden h...
Noemí Font: «La inclusión empieza cuando entendemos que las personas con discapacidad pueden hacerlo casi todo, con adaptaciones» ...
Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global
Competencia global y ODS Jordi Serarols Boada (coordinador) Somos iguales, pero no idénticos: educar para la ciudadanía global Carme Panc...
La vida submarina: poniendo en práctica la competencia global
La vida submarina: poniendo en práctica la competencia global Esteve Juanola Feliu, Oriol Pallarés Monge En el marco del proyecto Erasmus...
Tots som importants i junts som imparables
Els grups interactius constitueixen una actuació educativa d’èxit que promou que els infants aprenguin més i que augmentin ...
«One day – one expression»
Els anys d’implantació del bilingüisme al nostre centre ens han permès detectar-hi possibilitats de millora. Al present artic...
El centre docent com a escola de ciutadania
Mitjançant la participació activa de la infància en l’àmbit escolar, els infants adquireixen coneixements, desenvolu...