La col·laboració entre escola infantil i universitat
Les escoles infantils obren les portes a l’alumnat en pràctiques, amb la qual cosa permeten que la col·laboració amb la uni...
Tafonomía en educación primaria
Tafonomía en educación primaria Una propuesta basada en el método científico AA.VV. La aparición de las metodologías act...
Els contes com a eina per conèixer el món i per implicar-nos-hi
Aquest curs, l’Associació Solidària Blau Magenta i els infants de segon de primària de l’escola Frederic Mistral-T&eg...
Apredre a ensenyar
La universitat representa, per a moltes persones, el «saber expert» allunyat de les pràctiques reals, i l’escola infantil, el...
Lectures augmentades: la flipped library o la biblioteca inversa a l’escola
«Quin llibre puc triar?», «Que m’agradarà, aquest?», «Com saps que és el millor?», «De q...
L’escola infantil i la universitat «es toquen»!
El procés de compartir una experiència educativa entre l’escola infantil i la universitat significa obrir un món ric de pos...
Punto y aparte en el Primer Congreso de Educación Pública: Valoraciones del Grupo Promotor
Punto y aparte en el Primer Congreso de Educación Pública: Valoraciones del Grupo Promotor Grupo Promotor del Primer Congreso de Educaci&...
Treball per projectes per promoure l’alimentació a l’escola al medi rural
En aquest article, s’hi exposa l’experiència d’una escola rural que es va obrir a la seva comunitat, a l’entorn i a les...